دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 6 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
جدیدترین‌ها دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۳:۰۴:۲۰

توسط شرکت مهندسی خدمات حفاری سروک کیش انجام گرفت:
ارائه خدمات حفاری تخصصی به چاه‌های میدان مشترک پارس جنوبی
باشگاه خبری فراساحل: در راستای سیاست‌های حمایتی صنعت نفت از شرکت‌های فعال در زمینه پروژه‌های نفت و گاز، حضور بخش خصوصی در مراحل مختلف اجرای پروژه‌های تولیدی و توسعه‌ای به ویژه در میدان‌های مشترک گسترش یافته است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از پایگاه اطلاع‌‌رسانی شرکت ملی نفت ایران مدیرعامل شرکت مهندسی خدمات حفاری سروک کیش از ارائه خدمات حفاری تخصصی به چاه‌های 9 فاز میدان مشترک پارس جنوبی خبر داد. محمد رجبی از ارائه سه نوع خدمات تخصصی H2S، راندن لوله جداری و سیمان‌کاری در فازهای 13، 15، 16، 17، 18، 19، 20 و 21 خبر داد و گفت: هم‌اکنون نیز سروک کیش ضمن حضور در مرحله راه‌اندازی فاز 12، ارائه دهنده سرویس H2S است. گاز سولفید هیدروژن به عنوان گازی بی‌رنگ، سمی، آتشگیر و بسیار خطرناک به طور طبیعی در نفت خام و مخازن گاز طبیعی وجود دارد که معمولا شرکت‌های حفاری با در اختیار داشتن تجهیزات ویژه و ایمنی ضمن ممانعت از انتشار این گاز در محیط حین حفاری، به حفظ سلامتی کارکنان کمک می‌کنند. رجبی از افزایش سرویس‌های ارائه دهنده خدمات حفاری در پارس جنوبی خبر داد و افزود: در آینده‌ای نزدیک، ارائه سرویس خدمات گل حفاری به چاه‌های موجود در محل فازهای 22 و 23 میدان مشترک پارس جنوبی به فهرست سایر خدمات این شرکت افزوده می‌شود.
 
وی افزود: شرکت مهندسی خدمات حفاری سروک کیش در میدان‌های خشکی نیز، افزون بر ارائه خدمات تخصصی به چاه‌های دریایی (سرویس H2S، راندن لوله جداری، سیمان‌کاری، تست چاه)، انجام سرویس گل حفاری را عهده‌دار است. رجبی همچنین از ارائه خدمات حفاری به 10 حلقه چاه میدان آذر با بهترین کیفیت و با هدف تامین اهداف فنی پروژه خبر داد و گفت: عمق بالای مخزن هیدروکربوری و نیاز به حفاری در سازندهای مختلف نفتی از ویژگی‌‌های این میدان است که عملیات حفاری را بسیار پیچیده و طولانی می‌کند. مدیرعامل شرکت مهندسی خدمات حفاری سروک کیش، همچنین از حضور فعال در پروژه‌های شرکت نفت فلات قاره ایران خبر داد و گفت: این شرکت با حضور در بیشتر میدان‌های فعال فلات قاره از جمله فروزان، ابوذر، هنگام، بهرگانسر و ...  ارائه خدمات تخصصی حفاری را برعهده دارد. رجبی ضمن تاکید بر لزوم آموزش‌های تخصصی، گفت: این شرکت همواره توجه به امر آموزش متناسب با دانش روز و همچنین اخذ گواهینامه‌های حرفه‌ای از موسسات آموزشی بین‌المللی را در دستور کار دارد که در این راستا آخرین دوره آموزشی تخصصی ماه گذشته در دوبی برگزار شد. شرکت مهندسی خدمات حفاری سروک کیش در حال حاضر با در اختیار داشتن نیروهای متخصص و باتجربه و تجهیزات و ابزارهای روزآمد، یک شرکت پیشرو در ارائه خدمات حفاری در بازار ایران است.


  کد خبر : 212
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :